CSOK BŐVÍTÉSE kontra Lakástakarék
2018. november 02. írta: Hitelt, de okosan

CSOK BŐVÍTÉSE kontra Lakástakarék

Most felkel a nap vagy lement?

vilagitotorony.jpgBiztos vannak akik örülnek a Lakástakarékok kivezetésének. Vizsgáljuk meg most ezt pusztán a számok tükrében, mennyire is járunk most jól. Nekem is két gyermekem van , így biztosan boldognak kellene lennem, hogy 2019 januárjától bővítik a 2 gyermekes CSOK-ot , én is jogosult leszek az eddig csak 3 gyermekesek által elért 10 Mill Ft-ra.

IGEN, de mielőtt valaki azt gondolná, hogy kapott valami extrát, jelzem, hogy ez HITEL. Tehát vehetek fel támogatott hitelt. Most abba nem megyek bele, hogy a piacon jelenleg milyen módon vehetnénk fel közel hasonló kamatozású hitelt, hiszen túl hosszú lenne az írásom. Maradjunk az alcímnél, mennyivel járunk jobban ezután. Azt persze kijelenthetjük, hogy akinek nincsen gyermeke, vagy egy van, az biztosan állítható, hogy csak akkor járhat jól, ha belátja, gyermek nélkül nem lehet jó. ( Mondjuk aki már szülő ezt alátámasztja, hiszen szülőnek lenni csodálatos )

Én még sem vagyok felhőtlenül boldog a változástól. Tételezzük fel el akarom adni az infgatlanomat, találok is rá egy olyan vevőt, aki hajlandó azt az árat megadni érte amire gondolok és találok is egy másikat, ahol felhasználhatnám ez a remek visszatérítendő hitelt.

Tények:

-  felveszem a 10 Mill Ft hitelt, és 5 év alatt havi 179 243 Ft-al  kifizetek 10 754 580 Ft-ot.

Ami már nem lesz de volt (lakástakarék támogatás ), függetlenül attól, hogy volt van lesz vagy akarsz gyereket.

-  felvettem a 10 Mill Ft hitel 5 évig fix kamattal 360 hónapra havi 44 904 Ft, raktam mellé 5x20000 és 1x15250 Ft lakástakarékot és 5 év végén végtörlesztem a hitelemet. Ez nekem 9 609 309 Ft. Ez pontosan 1 145 271 Ft -al kedvezőbb, mint az új CSOK, amit  nem mindenki használhat majd ki, csak egy szűk réteg.

Nem fogok állást foglalni, ezért maradjon a végére csak a szám még egyszer és mindenki döntse el, hogy mit kapunk mi helyett.

ÚJ CSOK                          10 000 000 Ft hitelre fizetünk 10 754 580 Ft

Lakástakarékkal                10 000 000 Ft hitelre fizetünk   9 609 309 Ft

 

-

A bejegyzés trackback címe:

https://hitelokosan.blog.hu/api/trackback/id/tr5014339861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása